Առաջին մակարդակի հաճախորդների աջակցության մասնագետ՝ Urban համակարգ

փետրվարի 27, 2025

Ծրագրի մասին

 Urban համակարգը համայնքների համար նախատեսված գործիք է, որը թույլ է տալիս բարելավել կառավարման գործընթացները՝ դրանցում ներդնելով ժամանակակից թվային լուծումներ։ Այս համակարգի միջոցով համայնքապետարանները կարող են առավել արդյունավետ կառավարել տվյալները, իրականացնել հաշվետվություններ և կազմակերպել իրենց ամենօրյա աշխատանքը։ 

 Ձեր մասին

 Որպես հաճախորդների աջակցության առաջին մակարդակի մասնագետ՝ Դուք կլինեք համայնքապետարանների և Urban համակարգի միջև կապող օղակը։ Ձեր դերը կարևոր է, որպեսզի հաճախորդները կարողանան լուծել իրենց խնդիրները, ստանալ իրենց հարցերի պատասխանները և համակարգից ստանալ առավելագույն օգուտ։  

Հիմնական պարտականություններ

 Հաճախորդների համագործակցություն և խնդիրների լուծման գործընթացներ

  • Պատասխանել համայնքապետարանների ներկայացուցիչների կողմից ստացվող հարցերին Urban համակարգի վերաբերյալ։
  • Կողմնորոշել համայնքապետարանների ներկայացուցիչներին՝ լուծելու տեխնիկական խնդիրներ և համակարգի գործառույթների հետ կապված բարդություններ։
  • Օգնել համայնքապետարանների ներկայացուցիչներին հասկանալ և օգտագործել Urban համակարգի հնարավորությունները։
  • Վարել համայնքապետարանների ներկայացուցիչների տվյալների կառավարում՝ ապահովելով տեղեկատվության ճշգրտությունը և արդիականությունը։
  • Հավաքագրել համայնքապետարանների ներկայացուցիչների արձագանքները՝ համակարգի շարունակական բարելավման համար։
  • Մշակել և փաստագրել համայնքապետարանների ներկայացուցիչների հետ փոխազդեցությունները՝ խնդիրների լուծման հետագա ընթացքը հեշտացնելու նպատակով։ 

Համագործակցություն և շարունակական բարելավում

  • Պահպանել ընկերության կողմից սահմանված աշխատանքային ընթացակարգերը։
  • Աջակցել թիմին և հաղորդակցվել գործընկերների հետ՝ արագ և արդյունավետ լուծումների հասնելու համար։ 

Հիմնական Պահանջներ

  • Բարձր հաղորդակցման հմտություններ հայերեն լեզվով (գրավոր և բանավոր)։
  • Հաճախորդների աջակցության ոլորտում աշխատանքի փորձը ցանկալի է։
  • Համակարգչային ծրագրերի (օր.՝ MS Office) և CRM համակարգերի հետ աշխատանքի կարողություն։
  • Թիմում աշխատելու ունակություն և բարձր պատասխանատվություն։
  • Արտակարգ խնդիրների լուծման հմտություններ։ 

Առավելություն կտրվի

  • Տեղական ինքնակառավարման մարմինների գործունեության վերաբերյալ գիտելիքներ ունեցող թեկնածուներին։
  • Տեխնիկական աջակցության ոլորտում փորձ ունեցողներին։ 

 Դիմելու ձև

 Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականները հետևյալ էլ. հասցեին՝ hr@isaa.am՝ առարկա դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը: